onsdag 13 september 2017

Tre dekorativa lönnlöv har hittat nya hem i år


Höstlöven börjar få sina vackra färger och jag sitter och tänker på året som gått.
Min hund är på språng i ett fönster med havsutsikt.
Även min älg har fått en plats värdig en konung.
Två av mina löv dekorerar det dukade matsalsbordet i ett hem
och ytterligare ett pryder kakelugnen i ett annat.
Nu kommer även två av mina sjöjungfrur pryda ett dukat bord
och mina två blommor få fortsätta spira i varsin fönsternisch.
Känner mig smickrad.





Kyssen, ja det händer alltid något när jag får fler verk av samma framför mig. Speglingar och mönster växer då snabbt fram.

Inga kommentarer:

Missa inte denna separatutställning i Haninge!

Sista chansen att besöka min tredje separatutställning och se samtliga 43 verk samspela i detta fina galleri i Österhaninge. Galleri...