tisdag 21 april 2015

UPPLYST Vernissage 2 maj!

Ställer ut verk i akryl och brons på Galleri Kyrkskolan vid Österhaninge kyrka 2-17 maj.
Skådespelare Anders Ahlbom Rosendahl medverkar vernissagedagen
vid 13-tiden med "Pladder pladder", en reflekterande recitation.
I en serie akrylmålningar jag kallar Upplyst undersöker jag förhållandet till skärmen...
...och presenterar bronser intill som korrelerar med respektive tavla.

På ordlekar har jag koll,
nättroll spelar en viss roll.
Ja snart är det dags,
ni får se lite vax

Jag hoppas att ni finner utställningen både lekfull och tänkvärd.
Välkomna!












1 kommentar:

Unknown sa...

En rolig och spännande utställning!
Några bilder från vernissagen finns nu
upplagda på föreningen HKs hemsida:
www.haningekonstnarer.se

Missa inte denna separatutställning i Haninge!

Sista chansen att besöka min tredje separatutställning och se samtliga 43 verk samspela i detta fina galleri i Österhaninge. Galleri...