onsdag 13 september 2017

Blommande vår på GalleriGamlaStan i Eskilstuna

I april ställde jag ut för andra gången på GalleriGamlaStan i Eskilstuna.
Det lustiga var att i sista stund beslöt jag mig för att ta med ytterligare två verk
och just dessa blev beställda. Det var ju vår och jag hade en spirande vårlök
i brons (vårkänslor) som jag gjort till min man och en liten busig blomma i vax (törstig)
som jag lekfullt skulpterat till en utställning på Stadsmuseet (Shockholm).
Tur att jag tog med dem, alltid roligt att få sälja ett nytt verk!

Två versioner av "Törstig", den vänstra är målad och den högra patinerad.
Lägg till bildtext
 

Inga kommentarer:

Missa inte denna separatutställning i Haninge!

Sista chansen att besöka min tredje separatutställning och se samtliga 43 verk samspela i detta fina galleri i Österhaninge. Galleri...